Tuesday 3 November 2015

Friends Turn Into Family.


Alhamdulillah. Thanks to Allah for giving me this chance to know them, getting closer everyday. We hang out, spend our time together like we have known each other for a long long time. They are my teammates. Because of hockey, we've become this close. Really close. Friends that turns into FAMILY.

Thanks guys ajak aku main mende ni.

Thanks sebab percaya kat aku walaupun ni kali pertama aku pegang kayu hoki.

Thanks sebab sanggup rawat luka aku bila aku injured. (aku tengok pun tak sanggup tapi korang rilek je sapu ubat..)

Thanks sudi layan kerenah aku bila lapar malam-malam.

Thanks sebab selalu hiburkan hati aku ngan lawak dan kerenah korang. 

Thanks for everything girls!

Walaupun team kita tak sehebat team orang lain.. tapi korang tetap hebat dalam hati aku. Kita menang dengan cara kita tersendiri. 


The best teammates I ever had in my life.


No comments:

Post a Comment