Saturday 23 January 2016

Happy Born Day!

Entri ini khas untuk awak, Cotton Candy Bubble Pop!


Assalamualaikum awak.. sihat? :)

Dah berhari-hari sebenarnya hari jadi awak. Bukan lupa, tapi saya agak sibuk sikit. Maklumlah, sem baru bukak. Banyak benda nak setel.

So, how was ur birthday celebration?
Did someone sang a birthday song to you? I wish, I could sing it for you..
Still got indulgence cake instead of blueberry cheesecake? ;p
How about the gifts you got?

Haha..sorry la ye banyak soalan. Sebenarnya banyak lagi nak tanya, tapi hold la dulu. Till the day we get in touch, masa tu saya akan tanya awak banyak-banyak.

And..my wish for you is still the same..

I wish that the shoulder you rest your head upon is always mine,
I wish the hand that supports you is mine,
I wish the ears that listen to you when you talk is mine.
I just want to be there for you always and forever..
Happy Birthday awak!
 
Nah kek.. Seperti biasa, hanya gambar mampu saya belanja. InsyaAllah andai diberi peluang, saya belanja awak kek ni.. mohon tuntut kayhhh!
 
 
Saya sentiasa doakan kebahagiaan dan kesenangan awak. Semoga tahun ini lagi baik dari sebelumnya. Oh ya, lagi satu! Mohon maintain comel dan kiut tu.. Nikmatilah setiap saat yang ada dalam hidup :) Sayang kau ngekkk!
 

p/s: hadiah untuk awak masih tersimpan rapi.. entah bila berpeluang untuk bagi.
 

No comments:

Post a Comment