Tuesday 22 November 2016

Sayu

Tamat pengajian. Tahniah!

Hati gembira sebab dah habis study, Tapi pada masa yang sama.. sedih sebab terpaksa berpisah dengan mereka yang dah bertahun jadi classmate. Dah macam family. 

Sorang demi sorang member balik. Tengok sahabat baik aku petang tadi angkut barang nak gi airpot.. terasa sangat kehilangan. Dia lah yang banyak tolong aku sepanjang aku kat sini. Mintak tolong pun senang. Lepas ni, sumer dah jadi kenangan..

Dan aku masih di sini... training untuk tournament. Hostel makin menyepi. Gelak ketawa budak blok makin kurang.. Yang tinggal hanya junior dan team aku. Dan sebilangan sahabat baik aku yang masih kekal kat sini,. menghabiskan sisa baki hari kat sini. Maklumlah, orang dekat. Bila masa je boleh balik.. Sekurangnya, adanye mereka.. hati ni sedikit sebanyak terubat. 

Baru je tadi aku start mengemas.. sayu. Sangat sayu. Aku akan tinggalkan tempat ni. Banyak kenangan tercipta kat sini. Terutama dalam sukan. Dan bulan. Tiap malam nak kuar makan, benda pertama aku cari ialah bulan..

Wuuu..sedihnyaaaaaaa.. :'(
Tak dapat move on..

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I feel you dear. Btw congrats! Welcome to new phase of life :)

    ReplyDelete
  3. Congratsss AJ! 😊😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome MH08!
      Nama baru pulak ye.. Kamain duk pikir, sape ye MH ni.. hehe

      Delete
    2. hahaha.. boleh pulak eh cmtu..
      kena pikir jugak la nama glamour utk diri sendiri ;)

      Delete