Friday 2 June 2017

Over

Yo peeps!

Cerita aku dan popcorn dah mati. Dan dia pun memang dah mati. Takkan ada cerita aku dan dia dah pasni. Nama tu pun dah lama aku delete. Nak sebut pun dah rasa macam.. hmm.. babi. Aku rasa babi lagi ok kot dari dia. 

Banyak yang tergantung sebenarnya. Tapi satu habuk takde penjelasan dari babi minah ni. Orang tengah hanyut sebab dapat babi minah yang dah kerja. Tiap minggu boleh hook up. Aku ni student je. Duit takdakk.. Memang takde la nak jumpa tiap minggu. So takde la nak pandang lagi. Maka keluarlah segala kata-kata babisss...

"I takleh nak jaga u da.. nanti u da kerja.."

"I tak layak untuk u"

"I tau i jahat.. u orang baik.. u deserve someone better"

Hmm.. kan senang kalau straight to the point.. camni ke.. "I dah ade orang lain. I dah main ngan dia, I nak kita break.." Haa.. mudah kan? Tak perlu nak pusing ayat babis tu.. Nasib aku dapat baca penipuan dia. Pastu mulalah nak bagi penjelasan..

Tapi sampai arini takde pun penjelasan tu. Hubungan ni pun hang gitu. Takpelah. Aku tengok dia pun memang duk asyik hook up je ngan minah tu.. so dah over la kan.

Hurm, at first aku malas nak tulis pasal ni. Tapi, bila ingat balik kau beriya canang cerita aku kat semorang. Kenapa aku tak boleh? Sekurangnya kat sini, takde orang kenal kau. Ye, aku nak balas dendam. Sebab tak adil kau sorang je buat.. tapi aku asyik diamkan diri. So, selamat ber'hook up' la ye the bitches. 


p/s: I'm officially taken by the queen :)

8 comments:

  1. that really sucked. biarlah dia dgn hidup dia. hope you are with someone who have better manners than her.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sucked and bullshit. lepas tangan mudah sangat.. sumpah, sampai mati, i wont forgive that bitch.
      yeah, do pray for my happiness :)

      Delete
  2. Welcome back AJ. RIndu AJ dan celotehnya. :) Kisah lama simpan ketat-ketat dlm botol dan buang jauh2. Selamat berpuasa, AJ and family.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu MH jugak. Lama tak update kan?
      Thank you MH. Selamat berpuasa, MH, partner dan family :)

      Delete
  3. dah agak dah mesti ada kes ni. takpelah, yg dah berlalu tu biarkan je. hargai kehidupan yg ada skrg ni. apa² pun selamat kembali. rindu aj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yepp! haa kalau rindu, jom lepak makan.. double date! tapi dk belanja ;p

      Delete
    2. takda hal nak belanja. hello² bila nak pi lepak ye. :)

      Delete
    3. ni yang best ni.. tapi, nak lepak tu haa mana.. huhi

      Delete