Friday 25 September 2015

Baju Tidur

Baru-baru ni aku teman kawan beli hadiah kahwin. Katanya, kawan dia pernah request nanti kahwin bagi dia hadiah tu. So, dia pun nak tunaikan la hasrat tu.

Pergi dua tiga kedai, akhirnya jumpalah...baju tidur seksi auummmm! Harga pun ok lah jika nak dibandingkan dengan harga lain. Dia minta aku pilihkan design dan warna. Hahaha. Kamain excited aku pilihkan.

Pilih punya pilih, aku berkenan ngan kaler peach gitu. Design pun memang seksi habis! Rasa baik takyah pakai baju je sebab transparent sangat. hahaha..

Bak kata kawan aku lagi sorang, "Buat apa beli, nanti malam takde dah sumer tu."

Akhir-akhir ni aku tak tahu kenapa kepala otak dorang sumer laju bab-bab camni. Lepak ngan orang tu pun pasal ni.. lepak orang ni pun pasal ni.hahaha.. Wajib kahwin dah kot.. ;p


Untuk pengantin baru, semoga awak suka dengan hadiah ni. Pakai tau! ngeee~

No comments:

Post a Comment