Wednesday 30 August 2017

Angry Bird

Hajat nak p Angry Bird Theme Park akhirnya kesampaian. Walaupun ramai yang cakap, tempat ni untuk budak je best..tapi bagi aku, theme park ni seronok okeyh! Seronok ni makin berganda sebab dapat tiket free..! *menari poco-poco*

Aku ni memang jenis suka main benda alah ni.. so eksaited tu kamain lagi XD Bila langkah masuk je dalam theme park ni, makin menjadi perangai budak-budaknya.. Lompat sana, lompat sini.. merangkak, terjun, memanjat.. Kadang, budak-budak pun kalah.. haha!

Nasib dapat partner satu kepala. Aku lompat, dia lompat.. Kalau dapat yang jenis serius.. haha.. lantak kau lah! Aku nak main jugak.. kahkah.. 

So, kalau korang dah tak tahu nak dating mana.. datang sini pun ok. Jangan pulak dah masuk, korang kelip-kelip je tengok budak main. Join je budak-budak tu main. Kalau segan.. meh ajak aku.. ;p


Sometimes, we should be children to enjoy life. Left everything behind. And focus on what make us happy.  -AJ-

No comments:

Post a Comment