Thursday 23 November 2017

Untitled

Aku hanya ingin menjadi yang terbaik untuk si dia. Walau apa jua keadaan, aku akan cuba untuk beri yang terbaik. Sebab, dalam aku sedar dan tak sedar.. ade insan yang sedang menjaga hati si dia. Ade insan yang perlu aku lawan dan aku mahukan kemenangan. Walau aku tau pada akhirnya, aku akan kalah.

Berada dalam situasi di mana kita sudah tahu pengakhiran cerita, sangat menyakitkan. Banyak perkara yang kena telan.. hadam.. pendam.. hadap sorang2.. rawat sorang2. Walau kadang tu.. rasa macam hati dah pulih sepenuhnya, tapi bila otak duk ketuk2 suh ingat apa berlaku.. apa akan berlaku.. jujur, aku tak kuat.

Masa yang ada, aku nak bahagiakan si dia. Sebab, akan tiba masanya.. I have to let her go. Dan saat itu, aku akan hilang si dia. Hilang sepenuhnya. 

That is why.. I want to be the best person she ever had. And I want her know that I love her damn much. 

Alangkah indah, andai aku boleh halalkan dirinya untuk aku...

2 comments: