Wednesday 3 January 2018

Assalamualaikum peeps..

Setiap kali dapat partner, mesti kita bawak dia balik rumah kan? Sekurangnya kenalkan ngan mak ayah.. dan yang paling best, bawak dia tidur rumah. Kan? Kan? Tapi lain pulak dengan aku.

Seperti yang semua ex aku tahu.. aku takkan pernah bawak dorang balik tidur rumah parent. Tak kisah walau apa alasan sekalipun, TAK AKAN. Walaupun masa tu, mak ex aku pernah jugak la bersuara bila nak bawak anak dia ni tidur kat rumah. Macam biasa, akan aku tolak secara baik. Cukuplah hanya sekadar kenal. Tak perlulah nak bawak tidur rumah. Bagi aku, itu akan mendatangkan masalah. 

Tapi, lain pulak bila dengan Queen. Dengan senang hatinya aku bawak dia balik rumah. Kenalkan dengan keluarga. Masa bawak balik rumah, kecut jugak perut ni..haha.. tapi bila nampak dorang okay dan boleh bergaul dengan gembira, aku bertambah yakin. 

Dan yang paling aku tak sangka ialah ayah aku. Ayah aku ni memang peramah orangnya. Tapi kebiasaannya dengan kawan-kawan aku dia kenalkan diri sebagai pakcik. Mak aku tak payah cakaplah, mana kawan yang aku rapat, automatik dia akan bahasakan diri dia Mummy. Okay, berbalik pasal ayah.. entah kenapa dengan Queen ni.. dia bahasakan diri dia 'Daddy'. Dan aku happy dengan mende ni. Sangat happy :)

Aku yakin, ex aku yang lain mesti tak puas hati.. hahaha. Padan muka!

Tu je aku nak tulis.. saje nak share. Babai korang. Jaga diri, jaga makan.

No comments:

Post a Comment