Wednesday 17 September 2014

Ribena Si Jebon

Aku pernah post entri ni tapi terpaksa tarik balik atas sebab tertentu.

Sebelum si Ribena block aku dari fesbuk dia.. setiap kali aku bukak fb, mesti terpampang gambar dia ngan girlfren. Hm, pergi honeymoon rupanya mereka ni. Banyak jugak tempat mereka pergi. Latest, tak silap dah fly Philippines.  

Jeles? Sikiiiiittttt pun takde. Cuma geram.. haha. Geram sebab apa? Takpelah, malas nak cerita. Bab kata Cotton Candy, 'Anggap sedekah je...' (ade kaitan ke? ;p) Cakap pasal mende ni, jujur aku tak kisah cuma aku nak satu je iaitu barang yang bernilai tu aku nak dia ganti balik. Yang lain, lantak dia lah..

Bila tengok gambar dorang ni.. tergelak pun ada. Pasalnyeee.. semua tempat dorang pergi tu, semuanya tempat yang pernah si Ribena ni bawak aku. Kata Popcorn, 'mungkin dia nak replace the memories kot'. Dan lagi satu, tempat yang dia nak bawak aku pun, dia angkut sekali girlfren dia ni pi. Hm, tertanya gak aku sebenarnye motif dia ni.

Yang terbaru, si Ribena dah tukar num. Aisehh.. susah la nanti aku nak tuntut barang aku yang dah lama terperuk kat rumah ex dia. Nak je aku p terus rumah ex dia tu tapi tak kenal lah pulak yang mana satu. So, kena mintak pertolongan Mai. Mai je la satu-satunya harapan aku.. 

Kepada Popcorn, nanti teman saya pergi amik barang k :)


2 comments: