Wednesday 5 November 2014

Genap Setahun

Sedar tak sedar, dah setahun dah blog aku ni wujud. Dan dalam setahun tu jugak banyak mende terjadi dalam hidup aku. Ada yang diluahkan dalam ni.. ada yang hanya tersimpan rapi dalam draft, ada yang terpahat dalam hati dan ingatan... dan macam-macam lagi.

Dulu, sebelum aku buat blog ni.. aku ada blog lain. Tapi kisah dalam blog tu takdela sesenget dalam blog ni. Hanyalah sekadar apa yang aku rasa, apa yang aku lalui.. Dan atas sebab tertentu jugak, aku stop menulis kat blog tu. Maka, terhasillah blog ni yang takdela begitu menarik untuk dibaca.

Niat buat blog bukanlah untuk meraih sambutan ataupun follower. Ianya hanyalah sekadar tempat aku meluahkan apa yang terbuku.. Kekadang, ape yang kita nak luah.. tak mampu diluahkan ngan kata-kata.. 

Sejak wujudnya blog ni.. aku kenal ramai orang yang bermacam ragam. Sedikit sebanyak, banyak jugak yang aku belajar dari pengalaman mereka. Semua orang ada susah masing-masing.. dan semua orang tak perfect. 

Kerana blog ini jugak, aku dapat kenal mereka yang sekarang dah jadi sahabat aku. Ada yang tetiba mendiamkan diri.. ada yang dah aku jumpa face to face.. dan ada jugak yang tak jumpa lagi tapi kami masih berhubung macam biasa. Thanx korang sebab sudi layan kerenah aku yang bukan-bukan..ngeee :D Sesungguhnya, persahabatan itu indah kan? 

Dan kerana blog ini jugaklah.. aku bertemu pasangan hidup aku iaitu Popcorn. Hubungan yang awalnya hanyalah berlandaskan kawan, lama-lama ianya berputik menjadi sayang dan cinta. Awww.. hahaha ;p

Akhir kata, thanx pada yang sudi membaca, mengomen.. dan juga pada yang tak sabar suruh aku update..hehe.. Maaf la, sekarang sibuk sikit. Nak layan bini lagi, anak lagi.. tu tak campur ngan study dan buang masa lagi.. hoho

2 comments:

  1. Replies
    1. haha mestilah. nanti kau meroyan pulak aku tak update..kekeke ;P

      Delete