Sunday 26 October 2014

"Bila Nak Update?"

Bila orang tanya, "Bila nak update?"

Jawapan yang hanya mampu aku jawab, "Tak tahulah.."

Padahal bukan aku tak nak update.. dan ade je sebenarnye yang nak diceritakan. Tapi selalunya.. bila aku nak stat tulis, semua idea hilang terbang melayang entah ke mana. Hampeh betul. Padahal sebelum nak tulis tu kamain lagi datang terjah dalam kepala otak aku. huhhh

Kadang-kadang tu, bila dah siap tulis.. hmm, macam malas la pulak nak publish. Sebabnya aku sendiri pun tak tahu. Mungkin coretan tu mengada-ngada kot.. hahaha.. Takpun, aku rasa mende tu tak sepatutnya dipublishkan walaupun sebelum ni banyak je aku publish mende yang yang sepatutnya tak dipublish. Err, apsal ayat aku macam orang tak lulus BM je.. haha.. Lantaklah eh.. ;p

So, sebenarnya.. kat stok draft tu berlambak entry tak dipublishkan aku. Bila tiba masanya, aku publish la kot. Kalau tak, aku biar jelah ianya bersarang kat situ sampai jadi khazanah negara yang tak ternilai. kehkehkeh..

Jadi, kalau korang duk tanya lagi bila nak update? Ni haa.. aku dah update dah untuk korang. Bacalah yekkk.. (sory, yang ni je aku mampu update sekarang)

Anyway, Salam Maal Hijrah engkorang! Semoga tahun ini menjadi yang lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.. <-- ucapan cliche tapi sangat bermakna

Dan semoga tahun ini jugak aku, dia, kau dan korang sumer dapat menconteng, melakar buku baru dengan tulisan, lukisan dan seni yang cukup indah serta berwarna-warni.. Aminn!

No comments:

Post a Comment