Wednesday 25 February 2015

:: Untitled ::

Antara ex aku, sorang ni je yang aku masih berhubung. Tu pun jarangggg.. Bila contact tu maknanya ade something la tu nak cerita. Tak lain tak bukan, Shiznat. Juga, satu-satunya ex yang tak pernah nak block fb aku, unfriend apatah lagi. Aku dan dia bawak haluan sendiri tapi masih care for each other in our own ways. 

Sebut pasal ex, aritu tangan ni menggatal bukak page PG (ex no.2 aku). Uih, rupanya dia dah tak block aku. Dulu, kaw-kaw dia block aku. Habis satu family dia block aku. Aku malas nak cerita pasal dia detail sangat sebab tahap kebencian aku kat dia sangat2 mendalam. Kalau hati ni lembut, mungkin satu hari nanti aku citer pasal PG ni. 

Haa, guess what bila aku bukak page dia ni. Rupanya masih duk teringat kat aku. Ayat yang bila aku baca, boleh muntah hijau ungu. Huhhh.. Tu tak bukak page dia yang lagi satu. Yang kat situ lagi banyak dia duk merepek. Rindu laa.. sayang laa.. Blergghhhh.. 

Taip pasal dia sekarang ni pun dah buat tekak aku gelegak. Betapa benci aku kat dia. 

Huhh, terus hilang mood.

Aku cuba gak hilangkan sikit kebencian tu.. tapi ahhh.. tak boleh! Bila ingat apa yang dia buat kat aku.

p/s: Popcorn gemok! hahaha :P

No comments:

Post a Comment