Friday 14 August 2015

Seven Always Great

Phew.. lama tak update. Busy hoi! Sampai awek sendiri pun tak terlayan.

Bulan Julai tahun ni sangat special untuk aku. Aku sambut bithday sambil makan kuih raya. Pulak tu, masih dapat duit raya. Tu bermakna, den muda lagi okaii. Pastu, 20 Julai merupakan 1st Anniversary kami.

Walaupun tak dapat nak celebrate bersama, wish through phone pun dah memadai. Kan? :)

Kepada Popcorn, saya nak tuntut hadiah!
Saya nak belon banyak-banyak! Make sure ada belon IronMan k.
Pastu, saya nak...



Nak awak.


Cukup hanya awak je.



Terima kasih hadir dalam hidup saya. Terima saya seadanya. Selalu bersabar melayan kerenah saya. Sanggup menempuh perjalanan datang sini. Duit mungkin saya boleh bayar. Tapi, kasih, sayang dan cinta awak tak mampu saya bayar.

Salam rindu,
your AJ.

7 comments:

  1. Happy birthday, AJ! Happy 1st Anniversary to u both. Years to go nih. Moga AJ and Pasangan sentiasa happy and ceria melalui hidup bersama. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you MaryH! Nak hadiah birthday.. :D
      iAllah, aminn. Semoga MaryH dan pasangan juga sentiasa happy ^_^

      Delete
    2. Ehem AJ. Tak perlu hadiah dah ni. First, sbb dah lepas darjah 6. Second, Sebab dah ada Ms Otisugus. Tu bukan ke hadiah terbaik ke? Lol

      Delete
    3. Hahaha. Yup, hadiah yang terindah. :)

      Delete
  2. Hehe saya dah baca!
    Saya nak awak sorang saje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi, clue no. 2 tetap kena tunaikan tau! ;)

      Delete
    2. hehehe semestinya...i know u love it :)

      Delete