Thursday 2 February 2017

Pemilik Cafe

Hai pemilik cafe..

Walaupun kau sikit pun tak kenal aku, siapa aku.. aku nak gtau yang aku kagum (sangat kagum) dengan kau. Kehidupan kau sangat sempurna pada mata aku. Emak ayah yang sangat supportive dan adik-beradik yang memahami luar dan dalam kau.

Aku takde la tahu sangat kehidupan kau yang dulu-dulu tu.. especially your husband (ex ke ape.. aku tak tau laa). Yang aku tahu sekarang kau hidup bahagia dengan partner kau walaupun LDR. Dengan kehadiran seorang budak lelaki, aku tertanya.. is he your son or partner's? Bila aku godek-godek.. aku dapat tahu he is your son. Tengok kau membesarkan anak kau.. yeah, I know you are a strong lady! He is grown up now.. and I believe he is proud to have supermummy like you.

And now he got two mums! Superb mums! Aku percaya yang partner kau pun sangat2 sayangkan anak kau. Nampak dia sangat happy dan bahagia bila dengan partner kau. Semoga kau sentiasa bahagia. 

Review orang cakap chicken wing cafe kau sedap! Pulak tu memang fevret aku. Nanti ade kesempatan, aku datang cafe kau yek! Pastikan mase tu kau ade. Bagi aku selfie ngan kau.. haha

Adiosss..

No comments:

Post a Comment