Thursday 8 May 2014

Minesweeper

Sape yang tak kenal game ni, aku tak tahula nak cakap ape. Bukak komputer takpun lappy, pegi kat games. Kompem ada game ni. Best! Sebab game ni bukan main tekan-tekan je tapi kena fikir. Silap langkah maka meletup boommmm! 

Dulu, aku tekan-tekan je mana yang aku berkenan. Nasib baik, menang.. nasib buruk, kalah..kuikuikui.. Satu hari tu, aku tengok kawan aku main dengan jaya dan cemerlang. Terus mintak dia ajarkan aku. Dah faham konsep dia, maka lagi bestlah nak main.. :D

Akhir-akhir ni, ketagihan aku kat game ni menular kembali. Dulu, aku ketagih jugak. Susah payah aku nak berhenti dari main game ni. Dalam kepala asyik teringat je. Dah setahun lebih aku stop main. Dan sekarang, gara-gara kawan aku post gambar game ni kat fesbuk terus niat aku nak main membara. 

Bila dah start main, memang takdenye aku nak stop. Tak cukup kat lappy, aku donlod kat fon. Siap fon mak sekali aku donlodkan. Pagi petang siang malam benda ni la aku duk ngadap tanpa jemu. 

Kepuasan tu tercapai bila menang. Yelah, ingat senang ke nak fikir kat mana letaknye bom-bom tu. Berpuluh kali jugak la aku main, barulah menang. Yeayy!!

Haa, ni game aku main malam tadi. 


Beratus kali rupanya aku main, baru sekali je menangnya. haizttt... =="

8 comments:

  1. sy sampai sekarang tak paham ni game macam mana... hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. sy pun dulu cmtu gak..

      nombor tu mewakili bom yg ade di sekeliling dia.. kena teka betul2 la.. :)

      Delete
  2. fuiyoooh hebat 'the fastest time for the difficulty level' :)
    keep's up the good work ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fastest for the first time win for this level..
      yeah i will :)
      aim: less than 200seconds

      Delete
    2. thanx babe!
      nway, love ur pic.. especially the hairstyle :D

      Delete
  3. Game ni best. Ala2 pijak land mine. Salah pijak meletup. haha.

    ReplyDelete