Thursday 15 May 2014

The Human Centipede

Gara-gara 9gag share gambar nih.. membuatkan kepala dalam aku duk putar balik scene yang ada dalam 'The Human Centipede'.


Filem yang paling buat aku fobia dan tak lalu makan tiga hari. Filem ni aku tengok tiga tahun yang lepas. Sampai hari ni dalam kepala aku masih terbayang scene yang 'eeiii', 'yuckkk'.. Kawan-kawan aku yang lain tengok semua menjerit lebih-lebih lagi time cut sana, cut sini..

Ada jugak yang tak sanggup tengok sampai habis. Ada yang main skip. Dan kalau ada yang nak tengok full, mesti dorang ajak aku sebab aku ni jenis tak suka skip. Maka, terpaksa la aku tengok dua tiga kali citer ni. Kali ketiga tengok, aku dah okay sikit. Boleh gelak-gelak tengok reaction dan respond dorang.

Filem ni ada sambungan dia. Tapi yang second dan third aku tak tengok sampai ke sudah. Tak sanggup nak tengok. Boleh kembang tekak aku ni. Tengok yang first pun kegelian yang melampau apatah lagi sambungan dia. Dah la Human Centipede tu makin panjang..

Kekadang tu, teringin la jugak nak tengok sequel dia sebab kawan aku cakap lagi best dan lagi menggelikan. Tapi bila aku google.. mak aihhh.. tak sanggup weii.. @.@


Ni la human centipede tu. Bayangkan mulut di toreh pastu di jahit kat punggung.. Yang paling kesian yang kat tengah. Ada satu part, haa part ni la yang buat selera aku hilang iaitu 'poop scene'.

Mungkin sebab Human Centipede ada 'poop scene' yang membuatkan aku lagi prefer tengok 'Saw' dan 'Final Destination'. Kalau 'Saw' tu, aku tengok siap gelak ketawa lagi ngan rumet aku. Aku tak ingat 'Saw' yang mana entah baru buat kami berdua menjerit..kekeke.. 

Disebabkan 9gag jugaklah, aku rasa agak bersemangat nak tengok sequel 'The Human Centipede' nih.. Hurm, kena kumpul segala kekuatan dalaman ni.. hahaha..


20 comments:

  1. gerun nye saya! tutup mata rapat²

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..konon la kan :P

      meh teman sy tengok sequel dia..
      sambil makan popcorn.. kikiki ;)

      Delete
    2. ohhoo...boleh je kte temankan sambil tido sebelah awak ;)
      sebab kte ni gerun skit.

      Delete
    3. eh, jangan la tido.. tak best la camtu
      nati sy kena tengok sorang2.. :'(

      Delete
  2. hahaha baik...sy x tdo la cmtu
    kesian lak nnt awak tgk sesorg ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeayy! ade peneman...hehe
      pastu kite sambung yg third plak k ;)

      Delete
  3. Human Centipede 1 memang memualkan. Scenes nya sangatlah unpleasant. Watched it a year ago, but was unable to finish the whole movie. Sampai part dia buat operation tu, hati manusia ni dah tak mampu tengok. Human Centipede 2 katanya lagi memualkan. Tabik spring kat Apple_J kalau boleh habis tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Part operation tu nmpk sgt real kan.. goshh! Yuppp..org cakap the second tu lagi memualkan tapi sy tak tengok lagi, masih tak cukup kekuatan nak tengok..hehe..
      Hahaha.. memang habis pn saya tengok yang 1 tp kalau yang kedua tu mampu sy habiskan, baru tabik k.. :)

      Delete
  4. wokey...after tgk semua ni confirm I just kunyah chewing gum saje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. takut nanti chewing gum pun tak sanggup nak kunyah.. ;)

      Delete
    2. hahahaha teruk sgt dah tu ;p
      xpe i ddk senyap² tgk sblh u camtu hehe

      Delete
    3. haha betul..
      xpe2..nati awak try tengok eh. pastu plz give ur comment bout this movie.. :D

      laa knp duk senyap2 je?
      pergilah amikkan sy makanan.. blh jgk sy mengunyah ;p

      Delete
  5. duk senyap² sbb menghayati scene² yg mengelikan tu ;p
    eh kan td da mkn pop corn..nnt sy watkn snack utk awk ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambil tutup mata kan..hihihi ;p
      haha, snack ape pulak kali ni wak?

      Delete
  6. Hehehehe xde la..i cabar diri.pun boleh camtu ;) chicken wings n drumets

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh boleh..hehe..
      wahh.. chicken wings n drumets smbil tgok citer ni??
      hahaha, kompem nati x lalu nak makan la wak.. :P tukar menu please..

      Delete
  7. okey tukar menu...lemonade and nachos! ;)

    ReplyDelete
  8. dear mane nak download movie ni, puas i cari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat torrent :)

      nah link : http://kickass.to/the-human-centipede-first-sequence-2009-bdrip-xvid-miguel-t6691951.html#main

      Delete