Tuesday 20 January 2015

Soalan

Entah kenapa, aku rasa sorang classmate aku ni macam tau je yang aku ni tak berapa nak lurus sangat. Aku rasa jela kan.. betul ke idok tu tak tahu la..

Pasalnya, setiap kali kalau nak keluar dan kebetulan terserempak dengan dia.. mesti dia akan cakap,

"Mana awek kau?"

Baru-baru ni, keluar ramai-ramai jugak. Tapi, aku merempit dan dorang naik kereta. Kebetulan lagi sekali, terserempak ngan dia. Dia pun tanya aku..

"Ramai-ramai tu.. mana satu kau berkenan, Apple?"

Apa motif dia tanya, aku tak tau. Tapi aku anggap semuanya sekadar gurauan. Tak nak fikir lebih-lebih..haha.. 

Um, mungkin cara aku layan perempuan kot yang membuatkan dia tanya soalan macam tu. 


p/s: counting days.. :)

17 comments:

  1. Nasib baik takde yang tanya soalan cenggitu. Haha.

    Uuuuu, counting days untuk apa tu? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untunglaa.. haha.. Dah kalis dah dengan soalan macam tu. Cuma, this time.. terpana sikit sebab asyik ditanya orang yang sama..

      Uuuu.. cuba teka, cuba teka... heee :D

      Delete
    2. Jumpa awek lah tu ! Haha. Betul tak? Betul tak? Untunglah kan. Hehehehe

      Delete
    3. Haa, pandai! 10 markah untuk anda.. hehee :3

      Delete
    4. haha. untunglah ada awek :P. Haha.

      Delete
    5. Hehe.. carilah awek jugak.. :D

      Delete
    6. alamak. kalau cari awek tu senang macam cari makanan, dah lama saya cari. Bukan sorang, keliling pinggang ni haa T_T

      Delete
    7. Hahaha.. tapi kannnn.. susah jugak sebenarnya nak cari makanan ni.
      Contohnya, arini nak makan ape ye?
      Haaa, cuba jawab ;p

      Delete
    8. Makan nasi, makan mee, makan bubur, makan burger. Hehehehe. Tu haaa senang kan ?

      Delete
    9. Ala, main jawab macam ni memang la. Cuba relate dengan real situation.. ;p

      Delete
    10. Haha. Tapi senanglah. Serius. Huhu

      Delete
    11. Haha.. senang eh? Um, kalau saya la kan.. susah =="

      Delete
  2. jawab je 'i berkenan kat u' kat budak tu. hahaha. entah² dia yg berkenan kat apple dlm diam kot. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. okay jugak idea tu. Hm, tak tahu la. Hopefully tak laa.. ngee :D

      Delete
  3. Dia suke apple tu... Tu y dok tanya soklan2 cenggituuuu

    ReplyDelete