Monday 26 January 2015

Rambut

Semalam tengok Mentor Legend. Pastu tengok Mas Idayu dah cut die punya rambut. Ok, nice! Aku tengok rambut aku, hmm.. dah panjang. Aku rindu rambut pendek aku yang ala-ala kpop.. Then, keluar pulak Jaclyn Victor dan seperti biasa rambut dia pendek. Lagi membuatkan aku rasa tak sabar nak pergi potong rambut. 

Housemate Popcorn pun baru je potong rambut. Pendek. Jeles.. T__T Nak rambut macam tu jugak.. wuuu.. tapi lately aku busy. Takde masa nak pergi kedai. Nak potong kat sini, tak cantik. Kurang memuaskan. Hmm

Cakap pasal rambut, aku ni jenis yang tak suka sikat rambut. Haha.. Melainkan kalau ada orang tolong sikatkan. Kalau tak, jangan haraplah aku nak pegang sikat tu. Bila sikat rambut, aku rasa kelakar. Macam kemas sangat.. macam girly sangat. kekeke..

Sebenarnya, aku teringin nak buat rambut macam ni (gambar kat bawah). Bila la dapat buat ye.. Macam banyak sangat halangan untuk cut macam ni. Takpela.. takde rezeki lagi.


So, cut macam Yong Hwa pun okei kan. Dulu, rambut aku ala-ala macam dia la.. haha. Betul, tak tipu. Tak caya, godek fon aku ;p Dari dulu sampai sekarang, aku suka style rambut macam ni. Takpun macam GD. hoho..


p/s: rindu

4 comments:

  1. This reminds me of years ago. Zaman rebel dolu. habis sekolah pergi kedai gunting and potong pendek. Siap dye ambut kaler merah and tindik subang punya banyak. Now rambut dah hitam. InsyaAllah next putih pulak (uban). Cuma subang2 tu remain lagi. Kenangan zaman jahiliah. lol :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dye kaler merah tu legend! Hehe.. Masa muda la kan nak buat mende camtu.. nanti umur dah bertambah, takdenye nak buat lagi. Wah, subang pun still banyak ye sekarang? Ok la.. saya tindik je, subang tak pakai pun.. hee

      Delete
  2. Done with short hairdays' and now it's growing. Shall gonna continue keeping the hair long and healthy. Partner says i look sexy in long hair but short hair tend to look like a student. Argh! Hair style do make the face different. It's refreshing anyway... Get yourself a good hair cut. You must look ehem' beautiful/handsome/hot *wink

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, agree! Different hairstyle, will make us look different. If your partner say so, just keep it long k.. ;) hehe Haha, yea I will! :D

      Delete