Wednesday 13 May 2015

13052015

Apabila mendapat berita yang gembira ataupun buruk, mereka adalah orang yang terawal tahu - Family, Popcorn dan Cotton Candy. Kemudian barulah kawan. Tapi, sekarang ianya seolah tidak lengkap, tidak sempurna. Benda ni tak dapat lagi aku share dengan Cotton Candy :'( 

Andai awak baca post ini..

Saya nak awak tahu yang I got A for my practical. Tak percaya kan? Saya sendiri pun tak percaya.. Tapi Alhamdulillah, hasil praktikal selama sebulan inilah yang saya dapat. Dalam sebulan itu jugaklah banyak benda yang saya belajar. 

Pasal kehidupan.. selama ni saya belajar teori semata dan bila mempraktikkan dalam dunia yang sebenar, susah..teramat susah. How to handle the situation, mingle with others who are more older than me (older than you, Popcorn), gain respect from others and being friendly at the same time being firm. Menjejakkan kaki ke sana telah mengubah pandangan dan perspektif saya terhadap bidang yang saya ceburi sekarang. Too many holes here and there, but we have to follow,obey what government ask us to do. 

Dan awak masih ingat kawan saya yang psycho tu? I thought she has changed but *sigh... she's still the same. Acting like nothing has happened in front of me, at the back.. she create new stories about me and the worst, she twist what actually happened during our practical. Luckily, those people who she seeks and mengadu, never trust her 'fairy tale' stories. 

Sebenarnya saya tak kisah pun apa yang dia nak cerita.. as long as I'm happy with my own life. Lagipun, kawan-kawan saya memang dah masak sangat dengan perangai dia tu. Tapi terpaksa layankan sebab dia tu classmate. 

Haish..banyak sebenarnya saya nak cerita kat awak ni.. Next time la ye.. :)

Saya harap awak happy kat tempat baru. Kerja leklok..nanti dapat gaji, belanja la adik awak ni ye..Hee :3 

Wish you goodluck! Do take care of yourself.. - from me and Popcorn ^_^

No comments:

Post a Comment