Thursday 7 August 2014

Double Triple Pain

Ulser menyerang!

Sakit okei..! Nak makan pun kena pelan-pelan. Siap kawan aku cakap masa ni lah dapat tengok aku makan dengan ayunya. Hampeh betol..haha. Kebetulan classmate aku sorang pun kena ulser jugak. Maka, ber'share' bonjela la kami berdua.. Bonjela ni dah turun temurun dari tangan tuan empunya kepada orang ni, orang tu dan akhirnya kepada kami berdua. Dan yang menarik, mangsa semuanya classmate aku..

Haa, tu baru ulser. Belom kira lutut aku ni yang kejap okey kejap tak okey. Aku rasa lutut aku ni memberontak sebab dah lama aku tak exercise kot. Mungkin minggu depan aku patut turun padang? ngee~

Pastuuuuuuu, aku tak tahu ape kes ngan mata aku ni. Aku rasa macam nak membengkak tapi tak bengkak pun. Aku takut gak sebab semalam rumet aku kena 'cium' ngan charlie. Ni bukan charlie chaplin okei.. charlie ni sejenis serangga.. Korang gugel sendiri la kalau nak tahu lebih lanjut.. hee. Tapi, charlie ni bukan sembarangan serangga weh.. boleh bawak maut!

Lagi satu, alergik aku ni haa. Aku tak tahu aku makan ape, tapi efek dia..perghhhh....! Menyakitkan hati je.. Dah la aku ni jenis main bedal je nak makan ape tapi tak pernah la worst camni. Ubat pulak takde sebab dah lama aku stop amik.. sebabnya, MALAS =="

Abang aku dah haramkan aku makan seafood segala bagai tapi biasa la, adik dia ni degil nak mampus. Takde nak dengar.. Sampaikan nak bukak kolej ni, dia buat betting lagi ngan aku. If aku tak makan seafood dan segala yang berbisa tu dalam masa dua minggu, nanti dia belanja aku. If tak, aku pulak yang kena belanja dia.. aisehh!

So, sekarang bila nak makan.. aku kena pikir dulu. Takleh dah main cedok je walaupun kekadang aku bedal je..hahaha.. Sorry, bro! ;p

Nway, doakan aku cepat sembuh k.. huhu.. Taknak la jumpa si dia nanti ngan keadaan macam ni. Tak best kot! T__T


6 comments:

  1. get well soon syg!
    next week doktor sampai bwk ubat ;D

    ReplyDelete
  2. charlie!! sakit woo.. dulu kena bengkak lengan kiri. dekat 2 bulan baru sembuh sebab siap berjangkit bila lipatkan lengan.. T_T
    # get well soon apple

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh berjangkit ke? tak tahuuuuuu pon..
      kat sini charlie banyak..wuuu

      #thanx dak keciq!

      Delete