Tuesday 12 August 2014

Harapan Dan Kekecewaan

Apabila harapan itu menggunung tinggi, ditambah pula dengan ke'eksaited'an.. dan bila mengetahui akan realitinya, ohhhh.. betapa kecewanya hati nih.. *me and my broken heart~

Hati yang berbunga terus jadi kosong.. harapan yang hanya indah dalam khayalan..

Sobs, sobsss.. T____T

Aku tak salahkan sesiapa, mungkin di situ ada miscommunication.. cuma aku ni haa berharap sangat. Bila tak dapat, mulalah nak kecewa segala bagai. 

Benda tu mungkin nampak tersangat kecik, bahkan tak penting pun.. tapi untuk aku tak.. sebab aku menunggu lama kotttt

Ah, lagi satu perkara yang buat aku hampir nak menyumpah seranah segala bagai.. Tetiba dapat mesej dan mengatakan 'Sukacitanya, saudari terpilih untuk mengikuti kursus bla,bla...blaaaaaaaa...'. Sukacita kepala hotak dia kot.. Tu namanya dukacita. Siyes, aku tak tahu banyak-banyak manusia kat kolej ni, aku jugak yang dia berkenan.. Dah la bulan september.. Gila! Ngan esemennya, nak buat arca lagi, nak camping la.. program lagi.. stressssssss!

Paling stress kursus tu laa.. Mende lain aku boleh tolak ansur lagi. Aku harap sangat tarikh kursus tu clash ngan aktiviti lain. Malas aku p kursus.. Aku rela pegi camping seminggu daripada p kursus yang hentah hape-hape.. Biasanya kursus ni mesti di selitkan jugak ngan politik. Muak dah aku ngan mende alah ni.. Bagi je nama kursus sekian, sekian.. tapi fokus utama 'kerajaan'..

Hmmm... 

6 comments: