Wednesday 5 March 2014

Sial

Mujur, semuanya dah berakhir sekarang. Tak sia-sia aku putuskan. Memang aku dah agak, setiap yang dia buat, semuanya dusta. 

Macam sial je kan. Bagitaw aku, fon hilang waktu kat hospital. Bagitaw orang lain, fon ilang waktu kat kedai makan. Aku dah cakap, semua tu tipu. Nasib aku tak percaya bulat-bulat. Dah la kantoi ngan aku banyak kali. Memang takde la aku nak percaya.

Tup tup sekarang, dah berhubby segala bagai ngan ex. Rindu la. Nak mama laa. Nak papa laa. Nak peluk laa. Cakap takde pape, memang takkan sambung balik ngan ex. Sekarang siapa yang ludah, siapa yang jilat? Siap cakap menyesal break up la. 

Tu tak cukup lagi tu. Dengan ex lagi sorang pun kau nak kaut eh. 

Dengan aku pun, kau nak bertaching2 lagi sekarang. Merajuk sebab aku tak bagitaw aku balik bila. Padahal, dalam hati sekarang memang kau duk kejar ex kau. Sekarang siapa yang mainkan hati siapa?

 Siyes, aku rase sumer ni macam sial! Macam babi je.




14 comments:

  1. sabar u...keep calm and let karma finish it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah i will. just rasa kecewa.. haizt..

      Delete
    2. frustration is really hurt..so u need to grow from it and take it as lesson learn. jgn sedih2 dah okey..smile!

      Delete
    3. yup. i take it as a lesson. but deep inside me, i still dont believe this.. rasa cam bodoh sangat diri i nih

      Delete
  2. no u r not stupid...she's the one is stupid :Ph07914

    ReplyDelete
  3. Cotton Candy Bubble Pop!6 March 2014 at 00:56

    ohhh.. sialllllll

    ReplyDelete
  4. Cotton Candy Bubble Pop!6 March 2014 at 08:14

    hi jen. welcome back to da universe.. bhahahahah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi..! hahaha..
      nway, thanx..! yeah, i am back..n ready to rock the universe..hoho ;p

      Delete
    2. Cotton Candy Bubble Pop!10 March 2014 at 19:30

      lets rock it together dear.
      hahahaha..


      miss u.

      Delete
    3. orait..lets do it my dear! :)

      miss u too..

      Delete
  5. Yup..memang ada kesialan di situ, beb.

    ReplyDelete