Friday 28 March 2014

Coretan Hati

Kenapa dulu kau tak mesej aku?
Kenapa dulu kau tak call aku?
Kenapa dulu kau tak cari aku?
Kenapa dari dulu kau tak pernah yakinkan aku?

Dan sekarang.. setelah sekian lamanya..
Kau datang
Kau muncul kembali.

Kau tahu? Walaupun hanya satu panggilan dari kau, ianya sedikit sebanyak menggerakkan otak aku untuk memutarkan balik filem kisah kita. Tipu kalau aku tak pernah teringat kenangan kita.

Aku takut. Aku takut hati aku hidup untuk kau lagi.

Aku baru beli set karaoke. Dan kau tahu, entah kenapa kebanyakan lagu karaoke yang aku donlod.. semuanya lagu kau, lagu kita. Bila aku pasang nak nyanyikan lagu tu.. sedikit perasaan rindu itu mula hadir. Rindu gelak ketawa kita bila kau selalu nyanyi dengan tempo yang salah, salah lirik even lirik tu dah ada depan mata kau.

Ini yang aku takut.

Tolong, hilangkan perasaan ini dalam diri aku. Aku benci perasaan nih. Persetankan semua ni.

Sebab aku gembira dengan hidup aku sekarang. Tanpa kau.

11 comments:

  1. Cotton Candy Bubble Pop!28 March 2014 at 13:40

    eh aku ke tuh?
    mcm lebih kurang jaaa...
    hahahaha :p

    "selalu nyanyi dengan tempo yang salah, salah lirik even lirik tu dah ada depan mata kau"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. nanti hang boleh la kawan ngan dia,,
      nyanyi same2 k.. ;p

      Delete
    2. Cotton Candy Bubble Pop!28 March 2014 at 15:26

      perghhh.. ber hang-hang bagai ngan aku.. :P
      macam faham sgt kan??


      pung*** hang.. lalalalala ;)

      Delete
    3. dah kenapa? x boleh ber hang-hang ehh?
      dah tu nak syg2..? i likeeee! hahaha

      cis hang! cis! cis!!
      macam aku xtaw amende tu....haha ;p

      Delete
    4. Cotton Candy Bubble Pop!28 March 2014 at 20:00

      gedik lah...
      syg, nk resepi tomyam.. :P

      Delete
    5. gedik ngan awak je.. haha

      xyah resepi2.. meh kite masakkan untuk syg.. nak? ;p

      Delete
    6. Cotton Candy Bubble Pop!28 March 2014 at 20:40

      okay babey..
      ur place or my place?? :*


      (rasa cam nk muntah ijau skg.. keh3)

      Delete
    7. ur place lah.. rindu. :*


      hahaha..mohon muntah ijau skrg..! ;p

      Delete
  2. nicky what evergurl1 April 2014 at 11:32

    So funnylh both of u ni..anyway sweet r

    ReplyDelete
    Replies
    1. sweet kann.. macam org die jugak..haha ;p

      anyway, thanx nicky.. :)

      Delete
    2. Cotton Candy Bubble Pop!1 April 2014 at 13:43

      oh hi..
      tqvm.. :)

      Delete