Tuesday 14 January 2014

Happy Birthday!

Esok merupakan birthday seorang insan yang aku sayang di mana hadirnya membawa seribu satu makna dalam hidup aku.

Segala persiapan masuk meminang dah settle. Tunggu nak hantar je. Hajatnya hari ni la nak hantar tapi aku lupa yang hari ni cuti.. haiztt.. so nak taknak, esok ler aku terpaksa pos. Kecewa okei sebab tak seperti yang aku harapkan. 

Benda simple je aku nak bagi. Tapi tak tahu la dia suka ke tak. Siyes, aku takut sangat dia tak suka ngan hadiah aku bagi tuh. Bukan senang untuk aku buat keputusan. Macam-macam duk main kat dalam kepala otak aku. Sekejap nak bagi yang ni, nak bagi yang tuh.. Kang nanti bagi yang tu, tak suka.. bagi yang ni pulak, tak minat.. Ahhh, tension! Last, aku mintak pendapat adik aku. Barulah lega sikit kepala otak nih. Tu pun masih tertanya-tanya..

Untuk kad, orang cakap buat sendiri barulah bermakna kan. So, aku terpaksa la mengerah keringat, membanting tulang segala bagai nak siapkan kad untuk dia. Tak silap, empat malam kot baru siap kad tuh. Iyelah, kerja-kerja semua tuh aku boleh buat bila menjelmanya waktu malam. Kalau siang hari memang tak lah.. banyak sangat gangguan. Nak perah kekreativitian aku pulak satu hal. Dan hasilnya sangat berpuas hati! (puji hasil sendiri sebab takde orang nak puji) hahaha..

Mula-mula ingat nak share kad tuh kat sini tapi bila fikir balik, tak payah la sebab nanti tak surprise pulak. kekeke ;)

And..

This is for you,

I wish...

I wish that the shoulder you rest your head upon is always mine,
I wish the hand that supports you is mine,
I wish the ears that listen to you when you talk is mine.
I just want to be there for you always and forever..
Happy Birthday my Bebit..!!!


Nah, blueberry cheesecake seperti yang awak mintak.. Mungkin tahun ini hanya sekadar gambar kite mampu bagi, tapi andai tibanya satu masa nanti.. kite bagi yang betul2 okei.. Mohon tuntut ngan kite ye :)


Please maintain your kecomelan, kekiutan k.. ;p Jangan stress ngan umur tuh.. Yang penting, hidup ni kena enjoy. Jangan sia-siakan setiap saat yang ada. Sayang kau ngekk!! 

p/s: Andai aku di sana.. :')


2 comments:

  1. Cotton Candy Bubble Pop!17 February 2014 at 23:02

    Bhahahah..
    thank you dear.
    really appreciate it.
    want me to publish the very beautiful card here meh??
    kekekek XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome..
      hope u love it dear :)

      hehe.. no need la u.. malu i nati if u publish the card here..

      Delete