Friday 22 November 2013

Birthday

Hari ini, tarikh ini, sekali lagi hati aku tak best. Aku sedih, kecewa, geram, semua ada. Birthday my Love yang sepatutnya kami celebrate sama-sama tak menjadi kenyataan. Dia di sana, aku di sini. Hanya kata-kata yang mengungkap 'Happy Birthday'. 

Sedih dan kecewa kerna tak dapat nak buat surprise party kat dia. Padahal dah berbulan aku plan, tapi nak buat macam mana, we end up like this. Sorang kat kutub utara, sorang lagi kat kutub selatan. 

Nanti dia keluar, bersama kawan-kawannya yang juga merupakan kawan-kawan aku. Mungkin ada party untuk my Love. Sangat terasa sebab aku kekasihnya tak dapat bagi apa-apa sedangkan orang lain pulak yang sambut birthdaynya. Aku sangat terasa. 

Ah, aku takde mood. Lebih-lebih lagi bila teringat peristiwa yang memisahkan kami. Kalau tak, tentu kami masih bersama, dapat celebrate sama-sama. Kekadang hidup ini sangat tak adil terutama orang yang belok macam aku. 

Papepun, have fun ya my Love..!

Kepada my Love, 

Happy Birthday!
Semoga segala impian tercapai. Murah rezeki, panjang umur. Dan jodoh kita panjang.

No comments:

Post a Comment