Sunday 10 November 2013

Oh Hati... :'(

Masih adakah nama aku di hatinya?
Ataupun, hanya cebisan-cebisan sahaja..
Masih adakah ruang untuk aku?
Untuk bertakhta di hatinya..
Masih sayang, cintakah dia padaku?
Mungkin ada, mungkin tiada..
Aku tak mengerti..
Aku tak tahu...

Oh hati, mengapa..
Mengapa engkau berkata-kata...

Bukan aku tak percaya,
Namun ini yang aku rasa..
Rasa yang sukar aku tafsir
Mungkin benar, mungkin salah

Aku cuba lupakan,
Namun hati ini sakit
Pedih bagaikan ditusuk sembilu

Oh hati, mengapa..
Mengapa ini yang harus aku rasai...

Aku hanya inginkan kebahagiaan,
Kejujuran dan kesetiaan..

Aku tak minta ini terjadi,
Dan aku taknak ini terjadi
Kerna aku sayangkanmu
Sepenuh jiwaku...

Janganlah engkau berpaling dariku
Kerna
Aku tak bisa hidup tanpamu

Ku mengharap ini semua hanya permainan,
Permainan perasaan aku

Oh hati,
Kuatlah..tabahlah..dan yakinlah...
Percayalah..
Hanya aku yang engkau dambakan

-apple_J-


No comments:

Post a Comment