Saturday 16 November 2013

Luahan Hati

Beberapa hari lepas, situasi kami makin tegang dan sampai kemuncak. Dan aku ambil keputusan untuk mendiamkan diri. Begitu juga dengan dirinya. Kami tak nak hubungan kami makin parah, so silence is better (sometimes).

Setelah agak lama, hati pun dah reda, aman dan tenteram. Aku memulakan conversation. 

"I'm really sorry. I do love you so much."

Dia reply, "I'm sorry too. I didn't mean for everything. I love u too..I just want you be happy that's why I didnt tell you everything. Tak nak awak susah hati.. Saya nak awak happy je.."

Tetiba je air mata ni mengalir laju. Aku luahkan apa yang terpendam, apa yang aku rasa. Aku bagitahu segalanya. 

Dia faham apa yang aku rasa. Cuma dia tak nak tengok aku susah hati. Biarlah dia sorang yang tanggung. Cukuplah dengan apa yang dugaan menimpa kami berdua. Dia hanya nak aku gembira.

Sejak hari itu, hubungan kami kembali seperti biasa. 

Hubungan jarak jauh sangat menyakitkan. Hanya kesetiaan dan kejujuran yang mengukuhkan hubungan ini. Kami berdua hanya perlu bersabar, kerna kami percaya akan tiba suatu masanya nanti untuk kami. Masa yang begitu lama namun, aku tak kan pernah give up untuk dirinya dan aku juga percaya, dirinya begitu.

Satu yang aku minta, aku tak nak jadi yang dulu. Aku hanya inginkan my Love. Bukan orang lain. Cukuplah aku ada dia.

p/s: Happy Monthsary my Love..! =]



No comments:

Post a Comment